Acte necesare pentru casele de marcat fiscale

La achizitionarea unei case de marcat noi sunt necesare urmatoarele acte:

  1. Copie Cod Unic de Inregistrare (CUI)
  2. Copie Certificat Constatator de la Registrul Comertului pentru declararea sediilor secundare (daca exista sedii secundare),  sau Declaratia Pentru sedii Secundare MF, Cod 14.13.01.99/b de la organul fiscal teritorial.
  3. Stampila firmei.
  4. Datele de identificare ale Administratorului sau a altei persoane autorizate sa reprezinte firma.

 

La predarea memoriei fiscale sunt necesare urmatoarele:

  1. Casa de marcat.
  2. Cartea de interventii a casei de marcat.
  3. Adresa de fiscalizare de la ANAF in original.
  4. Stampila firmei.
  5. Datele de identificare ale Administratorului sau a altei persoane autorizate sa reprezinte firma.

 Predarea memoriei fiscale se face in cazul schimbarii adresei punctului de lucru, inchiderii punctului de lucru, umplerii memoriei fiscale sau defectarii memoriei fiscale

La schimbarea proprietarului casei de marcat sunt necesare:

  1. Toate actele de la predarea memoriei fiscale pentru firma care vinde casa de marcat.
  2. Facturier si chitantier al firmei care vinde casa de marcat.
  3. Toate actele necesare la cumpararea unei case de marcat pentru firma cumparatoare.
  4. Proprietarul vinde casa de marcat FARA MEMORIE FISCALA, catre firma autorizata sa comercializeze case de marcat. Acesta o echipeaza cu memorie fiscala noua si o vinde catre noul proprietar.